WTO - RÜZGAR TÜNELİ OPTİMİZASYONU kısaltması, Campy Tech Lab mühendislerinden oluşan ekibin bu zorlu proje hedeflerine ulaşmak için çalıştığı ortamı akla getiriyor. Yeni Bora WTO 60 jantları, aerodinamik verimlilikte yeni standartlar belirleyen özel tasarım özelliklerine sahiptir. Rüzgar tünelinden doğrudan pazara giden Bora WTO 60 jant çifti, bir bisikletçinin ortalama 40 km/saatten fazla hız gerektiren bir rotayla karşılaştığı her durumda gerekli seçim haline gelecektir.
EN AERODİNAMİK Jant tasarımı, rüzgar açısı 12° ila 19° arasında maksimum miktarda aerodinamik bükülme sağlar ve bu da onu triatlon sporcuları için bir itme gücü haline getirir. Göbeğin orta kısmının aerodinamik tasarımı cihazının ön açıklık aralıklarıken aralıkların özel tasarımı havadan ayrılmasını sağlıyor. Öndeki 18 kollu eliptik kesit ve arkadaki 21 kollu arka kesit, rakiplerle karşılaştırmalı kesitlerde çok daha üstün bir yuvarlanma direnci sağlar. EN PÜRÜZSÜZ Tanınmış USB fincan ve koni yataklama sistemi, seramik yataklarda pürüzsüzlüğü garanti eder. 2 Yönlü Uyum profili, bir perçinleme lastikleri veya mümkün olan en az yuvarlanma direncini sunan bir lastik, yani iç lastiksiz lastikleri takmanıza imkan tanır. C19 sınıfı, jant-lastik sisteminin mükemmel uyumuyla 23, 25 ila 28 mm arası lastikleri monte edilmesine olanak sağlar. AERO'yu SEÇİN ANCAK CAMPAGNOLO YAPIN Campagnolo'nun sürülebilirliği, aerodinamiğe odaklanılmasına rağmen yüksek kalıyor. Tekerlek yapısı, bisikletçinin sağladığı tüm enerjinin asfalta aktarılmasını sağlayarak enerji kaybının azaltılmasını sağlar. 60 mm'lik profil ve çiftin 1.547 g ağırlığında, bu hızda 40 km'den fazla hıza olanak tanıyan rotalarda sürüş için ideal kılıyor.
2-WAY FIT™, iç lastiksiz lastik veya klasik perçin takmanıza olanak tanıyan yenilikçi profildir.
Konsept basit olduğu kadar dahicedir de: Jant bağlantısının ağırlığını, jantın karşı tarafındaki aynı ağırlıktaki kütle ile dengelemek.
Campagnolo'nun ikonik G3 geometrisi, yarış bisikletlerindeki geleneksel jant teli konfigürasyonuna meydan okuyor. Üç paralel düz çekmeli jant telinden oluşan gruplar aslında 2:1 oranında düzenlenmiştir.
Tam bir mıknatıs dehası. Denenmiş ve test edilmiş, patentli “Montaj Mıknatısı” sistemidir: Kısaca MoMag™.