Teammachine ALR ile tanışın: Teammachine SLR'nin mirasının en yeni şekli, tümüyle yeni, bütçeye uygun en iyi performansımız. Şehir sınırlarındaki sprintlerden yerel criterium'lara ve tüm gün süren alp sürüşlerine kadar, Teammachine ALR her türlü zorluğu karşılamaya hazır. En iyi takım arkadaşın gibi, çok zor sürme görevine çağrıldığında da gelişir. İnce işlenmiş alüminyum kadrosunun sertliği ve düşük ağırlığı, seçkin ve hızlı bir sürüş için gerçek bir İsviçre tasarımında bir araya gelmiştir. ACE Teknoloji maşası ve D-Şekilli sele borusu gibi sofistike karbon bileşenleriyle yüksek uçtaki alüminyum çekirdeği harmanlayan Teammachine ALR, ham güç aktarımı ve karbon ayarlı sürüş kalitesinin nihai sentezidir. Teammachine ALR, performans yol sürüşüne erişim noktanızdır.
ACE Teknolojisi Maşa: Teammachine SLR01 için geliştirilen Premium Karbon maşa üstün bir sürüş ve birinci sınıf tutuş sunar.
Dahili Kablo Yönlendirme: Geliştirilmiş dayanıklılık ve temiz, sade bir görünüm.
İşlenmiş alüminyum dolgu: Pürüzsüz kaynaklama ve boyuta özgü destekli boru, referans ağırlığını ve sertliğini sağlar. Tüm Gün Yarış Esnekliği - Ayarlanmış Esneklik Kavramı Yarış teknolojisi, yol titreşimlerini azaltmak ve verimli ve dinamik bir sürüş sağlamak için ACE karbon maşaına, ince selelere ve D-Şekilli sele borusuna güvenir.
Kadro Boyu | 47 | 51 | 54 | 57 | 60 |
---|---|---|---|---|---|
Sürücü boyu cm | <168 | 166-174 | 172-180 | 178-188 | >186 |
Kadro yüksekliği mm | 515 | 539 | 559 | 583 | 610 |
Uzanma mesafesi mm | 365 | 375 | 383 | 391 | 402 |
Sele borusu st mm | 442 | 505 | 535 | 565 | 600 |
Üst boru tt‘ mm | 518 | 534 | 549 | 564 | 583 |
Ön boru ht mm | 118 | 138 | 157 | 182 | 210 |
Sele açısı sa ° | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 | 73.5 |
Ön açı ha ° | 70.5 | 72 | 72.5 | 72.5 | 72.5 |
Arka merkez rc mm | 410 | 410 | 410 | 410 | 410 |
Ön merkez fc mm | 571 | 575 | 585 | 601 | 620 |
Aks mesafesi wb mm | 971 | 975 | 985 | 1001 | 1020 |
Orta göbek drop mm | 69 | 69 | 69 | 69 | 69 |
Maşa uzunluğu fl mm | 369 | 369 | 369 | 369 | 369 |
Maşa eğikliği fr mm | 41.6 | 41.6 | 41.6 | 41.6 | 41.6 |
Trail mm | 76 | 66 | 63 | 63 | 63 |
Krank uzunluğu mm | 170 | 170 | 172.5 | 172.5 | 172.5 |
Gidon boğazı uzunluğu mm | 90 | 100 | 110 | 120 | 120 |
Gidon boğazı açısı ° | +/-8 | +/-8 | +/-8 | +/-8 | +/-8 |
Bar genişliği mm | 420 | 420 | 420 | 440 | 440 |
Bar drop mm | 125 | 125 | 125 | 125 | 125 |
Bar erişme mesafesi mm | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
Post uzunluğu mm | 350 | 350 | 350 | 350 | 350 |
Post ofset mm | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 |
Durma yükseklği mm | 705 | 751 | 778 | 804 | 835 |
Bugüne kadarki en gelişmiş alüminyum kadromuzla, Teammachine'in yarış ruhunun ve ikonik tasarımın önemli bir ifadesiyle performansın tadını çıkarın.
Teammachine ALR'nin dolgusu, hidroformlama, boyutlara özel boru kıvrımı ve yüksek sertlik ve düşük ağırlık için pürüzsüz kaynak ile işlenmiş olan üstün bir alüminyum kadro.
Tercih edilen karbon bileşenleri, Teammachine'ın ünlü olduğu üstün sürüş kalitesini ve performansını sunar.
ACE Premium Karbon maşası, ince, alçaltılmış seleleri ve D-Şekilli sele borusu, yol titreşimlerini azaltmak ve düzgün ve dinamik bir sürüş için kontrolü iyileştirmek için gereken esneklik sağlar.
![]() | ||
Taksit tutarı | Toplam | |
Peşin | - | 14,792.01 TL |
2 | 7,396.01 TL | 14,792.01 TL |
3 | 4,930.67 TL | 14,792.01 TL |
4 | 4,030.45 TL | 16,121.82 TL |
5 | 3,224.36 TL | 16,121.82 TL |
6 | 2,686.97 TL | 16,121.82 TL |
![]() | ||
Taksit tutarı | Toplam | |
Peşin | - | 14,792.01 TL |
2 | 7,396.01 TL | 14,792.01 TL |
3 | 4,930.67 TL | 14,792.01 TL |
4 | 4,044.14 TL | 16,176.55 TL |
5 | 3,235.31 TL | 16,176.55 TL |
6 | 2,696.09 TL | 16,176.55 TL |
![]() | ||
Taksit tutarı | Toplam | |
Peşin | - | 14,792.01 TL |
2 | 7,396.01 TL | 14,792.01 TL |
3 | 4,930.67 TL | 14,792.01 TL |
4 | 4,030.45 TL | 16,121.82 TL |
5 | 3,224.36 TL | 16,121.82 TL |
6 | 2,686.97 TL | 16,121.82 TL |
![]() | ||
Taksit tutarı | Toplam | |
Peşin | - | 14,792.01 TL |
2 | 7,396.01 TL | 14,792.01 TL |
3 | 4,930.67 TL | 14,792.01 TL |
4 | 4,030.45 TL | 16,121.82 TL |
5 | 3,224.36 TL | 16,121.82 TL |
6 | 2,686.97 TL | 16,121.82 TL |
![]() | ||
Taksit tutarı | Toplam | |
Peşin | - | 14,792.01 TL |
2 | 7,396.01 TL | 14,792.01 TL |
3 | 4,930.67 TL | 14,792.01 TL |
4 | 4,030.45 TL | 16,121.82 TL |
5 | 3,224.36 TL | 16,121.82 TL |
6 | 2,686.97 TL | 16,121.82 TL |
![]() | ||
Taksit tutarı | Toplam | |
Peşin | - | 14,792.01 TL |
2 | 7,396.01 TL | 14,792.01 TL |
3 | 4,930.67 TL | 14,792.01 TL |
4 | 4,030.45 TL | 16,121.82 TL |
5 | 3,224.36 TL | 16,121.82 TL |
6 | 2,686.97 TL | 16,121.82 TL |
Kadro | : | Al-13 Triple-butted, Hydroformlu, Pürüzsüz Kaynaklı, TCC, Açı Esnekliği |
Maşa | : | Teammachine SLR 02 Karbon Disk, TCC Race |
Sele Borusu | : | Teammachine SLR02 ?D? Karbon |
Kadro Teknolojisi | : | Tuned Compliance Concept (TCC) Race |
Kadro Boyları | : | 47 / 51 / 54 / 57 / 60 |
Kadro Ağırlığı | : | 1250g (54cm - boyalı)* |
Maşa Ağırlığı | : | 405g (genişletici hariç)** |
Sele Borusu Ağırlığı | : | 195g*** |
* | : | Ortalama Kadro ağırlığı, 54 kadro, en hafif kaplama, vites değiştirici askıları dahil |
** | : | Maşa ağırlığı, en hafif kaplama, furç sıkıştırma aygıtı hariç |
*** | : | Ortalama Sele borusu ağırlığı, en hafif kaplama, kelepçe donanımı dahil |